ΕΚΔΡΟΜΗ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Σαν χθες ήταν που κατεβήκαμε στην πλατεία Συντάγματος και μία ονειρική εκδρομή ξεκινούσε…

Πρώτη ημέρα και πρώτος σταθμός… η Βουλή. Ήμασταν τυχεροί, καθώς παρακολουθήσαμε την αλλαγή Προεδρικής Φρουράς ζωντανά, πράγμα που μας γέμισε περηφάνια. Στη συνέχεια ακολούθησε περίπατος στον Εθνικό Κήπο, τις Στήλες Ολυμπίου-Διός και το Καλλιμάρμαρο. Καταλήγοντας σε αυτόν τον επιβλητικό χώρο αισθανθήκαμε τους Ολυμπιακούς Αγώνες να ζωντανεύουν και δεν χάσαμε την ευκαιρία να απαθανατίσουμε εκεί κάποιες στιγμές μας. Αργότερα φτάσαμε στο ξενοδοχείο ‘’LONDON’’ στην Γλυφάδα, όπου και "ξεκουραστήκαμε ".

(Πατήστε πάνω στις εικόνες για να τις δείτε σε πλήρες μέγεθος)

Δεύτερη ημέρα… και ξεκίνημα με το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο. Εκεί ήρθαμε σε επαφή με  τον προϊστορικό και ρωμαϊκό πολιτισμό οι οποίοι άκμασαν στον ελλαδικό χώρο. Ιδιαίτερη εντύπωση μας έκανε ο μηχανισμός Αντικυθήρων, ένα από τα πιο θαυμαστά αρχαιολογικά όργανα. Από εκεί κατευθυνθήκαμε στο πιο σπουδαίο μνημείο της χώρας μας… στην Ακρόπολη. Θησείο, Ηρώδειο, Προπύλαια και Παρθενώνας μας άφησαν άφωνους , αφού μας θύμισαν ότι οι πρόγονοι μας είναι οι δημιουργοί της ιστορίας και της ταυτότητάς μας.  Το βράδυ επισκεφθήκαμε ταβέρνα με ζωντανή μουσική.  Η μουσική όταν ξεκίνησε μας παρέσυρε όλους στον ρυθμό της και το κέφι ανέβηκε στα ύψη.

Τρίτη ημέρα… και επίσκεψη στην Διαδραστική Έκθεση Επιστήμης και Τεχνολογίας στο  Ίδρυμα Ευγενίδου. Ένας χώρος όπου τα σχολικά βιβλία ζωντανεύουν και μας επιτρέπουν να γνωρίσουμε τον κόσμο των θετικών επιστημών με ένα διαφορετικό τρόπο απ’ ό,τι έχουμε συνηθίσει. Αμέσως μετά κατευθυνθήκαμε στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο όπου  γνωρίσαμε διάφορα είδη ζώων από τα πουλιά της Ασίας μέχρι τους ελέφαντες και τις καμηλοπαρδάλεις. Η δε εμπειρία επαφής με τους λεμούριους ήταν πραγματικά φανταστική! Το ίδιο βράδυ παρακολουθήσαμε παράσταση στο θέατρο "ΒΕΜΠΟ". Οι ηθοποιοί με το ιδιαίτερο ταλέντο τους προκάλεσαν τόσο σ΄εμάς, όσο και στους καθηγητές μας έντονο γέλιο ,ενώ στο τέλος κατάφεραν να μας σηκώσουν από τις θέσεις μας.

Τέταρτη και τελευταία μέρα…και επίσκεψη στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή. Στην τοποθεσία αυτή  ξεναγηθήκαμε, αρχικά,  στην διαδραστική έκθεση για την Κλιματική Αλλαγή, ακολούθως στο Μουσείο Φυσικής ιστορίας με τα βαλσαμωμένα ζώα τα οποία ήταν τόσο ρεαλιστικά που προκάλεσαν τον θαυμασμό μας και τέλος στην διαδραστική έκθεση για του Σεισμούς.

Και κάπως έτσι η περιπέτεια αυτή τελείωσε και πήραμε το δρόμο της επιστροφής.

Όλοι μας, γνωρίζοντας ότι αυτή ήταν η τελευταία πολυήμερη με το σχολείο, φροντίσαμε να τη ζήσουμε όπως έπρεπε . Δηλαδή με παρέα, μουσική, χορό απαθανατίζοντας κάθε στιγμή ώστε οι μέρες αυτές να μείνουν ανεξίτηλες στην μνήμη μας για πάντα και να μην ξεχάσουμε ποτέ ότι σε αυτό το σχολείο μεγαλώσαμε και χτίσαμε τα όνειρα μας με αγάπη.

Στο σημείο αυτό –όχι από χρέος ή καθήκον- θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους καθηγητές μας που έκανα αυτή την εκδρομή ξεχωριστή. Συγκεκριμένα , τον διευθυντή του σχολείου κ. Αθανάσιο Πολύζο, την κα Δασκαλοπούλου Χριστίνα, τον κ. Κατσίκα Μενέλαο και τον κ. Ρουκά Κωνσταντίνο  .

Και επειδή τα ωραία ποτέ δεν τελειώνουν…